Prekių grąžinimo ir pristatymo sąlygos

Grąžinimo sąlygos:

Kad prekės būtų priimtos grąžinimui, įsitikinkite, jog:

  • Prekės buvo įsigytos per pastarąsias 30 dienų

  • Prekės yra su visais priedais

Šios prekės negali būti grąžintos:

  • Prekės, kurios buvo pagamintos pagal jūsų individualius nurodymus arba aiškiai pritaikytos asmeniškai.

  • Prekės, kurios dėl savo pobūdžio netinka grąžinti (pvz., greitai gendančios prekės arba prekės, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs).

  • Prekės, kurios negali būti grąžinamos dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir buvo atplėštos po pristatymo.

  • Prekės, kurios po pristatymo buvo neatskiriamai sumaišytos su kitomis prekėmis.

Mes pasiliekame teisę savo nuožiūra atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jei jos neatitinka aukščiau išvardytų sąlygų.

Prekių grąžinimas

Jūs esate atsakingi už prekių grąžinimo išlaidas ir riziką. Prekes turėtumėte išsiųsti šiuo adresu:

Gilūšio g. 1, Karaliūnai, 21211 Trakų r. sav.

Mes neatsakome už prekes, kurios buvo sugadintos arba pamestos grąžinimo siuntoje. Todėl rekomenduojame naudoti apdraustą ir sekamą pašto siuntimo paslaugą. Negalime grąžinti pinigų be faktinio prekių gavimo ar patvirtinimo apie gautą grąžinimą.

Prekių pristatymas

  • Prekes siunčiame per šias paslaugas: DPD, LPexpress, Omniva

  • Pristatymas: Į paštomatus

  • Pristatymo laikas: DPD ir LPexpress: 2-4 darbo dienos. Omniva: 2-5 darbo dienos.

  • Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos ir pasirinkto pristatymo būdo. Tikslų pristatymo mokestį sužinosite užsakymo metu.

  • Prekių sekimas: Po užsakymo gavimo gausite sekimo numerį.

  • Problemos pristatymo metu: Jei prekei kyla kokių nors problemų, prašome susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis

Jei turite klausimų apie mūsų prekių grąžinimo ir pristatymo sąlygas, susisiekite su mumis el. paštu zaislutakas@gmail.com